Oeps! Vergeten… - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Ilonka Glorie - WaarBenJij.nu Oeps! Vergeten… - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Ilonka Glorie - WaarBenJij.nu

Oeps! Vergeten…

Door: Ilonka

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

21 Mei 2012 | Noorwegen, Trondheim

En dan kom je er na 101 dagen achter dat je iets bent vergeten… De zonnebrand! Het is op dit moment 24 graden buiten, volle zon en geen wind. Heerlijk! Waarom ik nu binnen zit om een blog te schrijven? Ik hield het even niet uit. Mijn lichte huid is natuurlijk niets gewend, dus ik moest even binnen een zonpauze nemen.

Van het weekend vooral gefeest. Op zaterdag samen met een collega een drankje gedaan bij hem thuis en toen richting de stad gegaan. Super gezellig! Ik heb ook eindelijk drinken dat ik echt super lekker vind, maar volgens mij hebben we dat niet in Nederland.. Fruitcider (alleen Jillz hebben we denk ik). Zaterdag eerst uitgeslapen en toen richting de stad gegaan met Erwin. Daar heb ik cadeautjes gekocht voor de kinderen, mijn begeleidster en mijn familie. ’s Avonds hadden we een barbecue bij een andere stagiare van de school die woensdag weg gaat. Het leuke aan de bbq was dat je gewoon alles zelf meeneemt. Dus met drank, vlees, brood en salade onderweg naar het feest. Daar waren we als eerste, zelfs het meisje zelf was er nog niet. Maar na een tijdje kwam die ook.

Rond 9 uur weer richting huis gegaan om daar 3 seconde te zitten en weer door te gaan naar mijn collega. Hier een aantal spelletjes gespeeld (Ik heb er echt een hekel aan.. maar goed) en toen weer richting de stad. Weer een super leuke avond gehad! Om half 4 weer lekker naar bed. Zondag zijn we met de boot richting Munkholmen geweest. Een eilandje voor Trondheim dat als klooster, fort en gevangenis heeft gediend. Daar zijn we de eerste Nederlanders van onze tocht tegengekomen (Afgezien van Erwin zijn ouders). Twee piloten van de KLM die een dagje hier moesten blijven.

Vandaag ben ik met mijn klas naar het wetenschapsmuseum geweest. Hier hebben de kinderen lekker gespeeld en allerlei dingen ontdekt. Na de lunch zijn we met ze naar buiten gegaan waar nog meer te doen was en waar ze voor de leerkrachten stoelen hadden klaargezet. Al snel ging mijn jas uit en toen ook mijn vestje. Lekker anderhalf uur in de zon zitten.. Ook daarom wil ik wel juf worden ;) Op school nog heel even gewerkt en kinderen in mijn vrienden boekje laten schrijven! Jeej!! Hij is niet kwijt.

Ik ga nu weer terug de zon in, maar niet voor lang, want ik ben al aardig rood! Toch fijn dat ik niet normaal bruin kan worden maar gelijk rood ben en dan weer wit….. Maar goed, de zon schijnt, dus ik ben blij! Foto’s komen vanavond bij mijn blog! Nog maar 6 dagen…. Apart!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Buitenlandstage Trondheim

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2012

Weer thuis

26 Mei 2012

Dag Trondheim!

24 Mei 2012

En dan zit het er bijna op...

21 Mei 2012

Oeps! Vergeten…

18 Mei 2012

Musical, voetbal en 17 mei!
Ilonka

In februari ga ik op reis naar Trondheim, Noorwegen. Hier ga ik stagelopen op de school This (Trondheim international school). Ik ga stagelopen in 3rd grade. Tijdens mijn stage verblijf ik bij de familie Hoff. Ik hoop veel van het land, de cultuur en het onderwijssysteem te leren.

Actief sinds 26 Dec. 2011
Verslag gelezen: 675
Totaal aantal bezoekers 79995

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 27 Mei 2012

Buitenlandstage Trondheim

Landen bezocht: